25 Aralık 2015 Cuma

Çocuğunuza güven kazandırmanın yolları


Çocuklara kendine güvenirliliğini hissettirmek için ilk önce biz o çocuğa güvenmemiz lazımdır. Güvenilen çocuk kendine güvenir ve güvenilen insan haline gelir. Verilen özel okul şudur budur yerine çocuğa güven vermek çok önemlidir. İş hayatında olanlar kırsal bölgede eğitim almayanlar başarılıdır çünkü müthiş bir ben yapabilirim duygusu vardır.


Hayatın gerçeğini çocuğa kavrattırmak çok önemlidir. Örneğin Sakıp Sabancı'ya bakınız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. 

Çocuk önemli şeyleri kıra döke keşfedebilir ve çocuk başarısızlık duygusundan kurtulur ve artık yeni bir adım daha daha ileriye ve kendine güveni için adım atmaya başlar ve ben başarabilirim der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzlenim bırakmak

İlişkilerde değişim ve gelişimde yakalanılması gereken en önemli şey bire bir ilişkidir. Bir insana baktığınızda karizmatik dediğiniz şe...