20 Nisan 2015 Pazartesi

Geçmiş mi? Gelecek mi?


Her şey düşüncelerde başlıyor ve bitiyor biz geçmişten ya da gelecekten korkuyoruz. Etrafımıza bakarak ve onları örnek alarak korkuyor ve ne yapacağımızı bilemiyoruz. İnsanlar benimle konuştuğu zaman sıfır hatalı insan görmek istiyorlar gibi bir bakış açıları var. Ön yargılar ile yaşıyoruz ve ön yargılar ile ölüyoruz bir türlü bir girdaptan çıkamıyoruz.

Başkaları bizi izliyor diye düşünmek kimseye bir şey kazandırmıyor maalesef ve bizler kazanmak ve başarmak için bunlardan sıyrılmamız gereklidir. Gerçek olanlarla yaşamak lazım insanların zihinlerini okuyarak bir yere varamayız ve bir şekilde bu dünyadan çekip gideriz ansızın. Zamanında yaşamak lazım bazı şeyleri keşke dememek için kendimize bakmamız ve ben ne yapıyorum diye kendimizi kimse ile karşılaştırma yapmadan bakmak ve kendimizin öğretmeni olmak zorundayız.

Geçmiş mi gelecek mi derken ömür bitiyor farkında mısınız? bağımsızlaşma ve bir bütün olmak zordur özgür olmanın bir bedeli vardır ve buna değerdir. İnsanın yaptıkları bir süre sonra kendine dönüyor ve hayat bir şekilde karşılık veriyor. Önemli olan doğru soruyu sorabilmek. Aman zahmet görmeyin diye üzülmeyin görün ne görecekseniz yeter ki görün.

https://furkandedee.blogspot.com.tr/

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

İzlenim bırakmak

İlişkilerde değişim ve gelişimde yakalanılması gereken en önemli şey bire bir ilişkidir. Bir insana baktığınızda karizmatik dediğiniz şe...